Arhiv novic in obvestil

Šolsko leto 2019/2020

Roditeljski sestanek

sreda, 11. 9. 2019, 12:21, objavila Romana Slana

Spoštovani starši oz. skrbniki.

Prvi roditeljski sestanek bo v torek, 17. 9. 2019, ob 17. uri v jedilnici šole. Po uvodnem ravnateljevem nagovoru bodo sestanki po oddelkih v razredih.

Veselimo se srečanja z vami.

Aljoša Bradač, mag. posl. ved, ravnatelj

Šola v naravi - Kavka (5. dan)

petek, 6. 9. 2019, 20:36, objavil Igor Koser

Tudi danes nas je prebudilo sveže jutro. Zjutraj smo spakirali in pospravili, nakar je, kot vsak dan sledil pregled sob in ocena nočnega miru. Po zajtrku smo izvedeli zmagovalca – fantje iz skupine oz. sobe ŠOJE. Nato smo se odpravili v Kobarid, v muzej, kjer smo izvedeli veliko o Soški fronti in prvi svetovni vojni. Po obisku muzeja smo se odpravili v tamkajšnjo ribogojnico, kjer so nam pokazali, kako gojijo soške postrvi in šarenke. Kosilo smo si privoščili v pizzeriji Fedrih, kjer so nam častili sokove, pizze pa smo dobili po še posebej ugodni ceni. S polnimi trebuščki smo zasedli avtobus gospoda Breznika, ki nas je že zjutraj pričakal z velikim nasmehom. Pot skozi Ljubljano se je malo zavlekla, saj smo naleteli na cestni zamašek, pa še prometno nesrečo. Utrujeni, a s pesmijo smo se vrnili domov.

Šola v naravi - Kavka (4. dan)

četrtek, 5. 9. 2019, 21:11, objavil Igor Koser

Najprej dolg od včeraj. Med dvema ognjema so zmagali 8. a. V nogometu so boljši 8. b. Košarka pa postreže z izenačenim rezultatom. Vsi pa se imamo radi in odlično sodelujemo tudi v mešanih ekipah!

Učitelji smo zelo ponosni na naše učence!!!!

Tudi četrto jutro smo zajtrkovali s pogledom na morje v daljavi. Nadalje smo se razdelili v dve skupini. V prvi smo spoznavali lišaje in s pomočjo njih ugotavljali o čistoči zraka v bližnji okolici. V drugi skupini pa smo nastopili v vlogi Robinov Hoodov. Spoznali smo dele loka in puščice, se naučili pravilne drže in uporabe loka, ter seveda tudi ciljali v tarčo. Zelo dobro nam je šlo. Po obeh aktivnostih, ki smo ju izvedli izmenjaje, smo imeli kosilo in nato nekaj časa za počitek. Prosti čas smo preživeli s poslušanjem glasbe v domu ali pa z igranjem košarke na igrišču.

Popoldne je sledil orientacijski izziv. Po abecedi smo bili razdeljeni v 12 skupin in se podali »Od kamna do kamna«. Začeli smo v modri sobi v domu Kavka, kjer smo morali ustrezno odgovoriti na tri vprašanja, nato pa smo lahko pot nadaljevali do naslednje kontrolne točke. Ta je bila na zbirnem mestu in tukaj smo preverili poznavanje smeri neba. Pri tretji kontrolni točki, ki je bila ob športnem igrišču na kurišču smo morali zabeležiti poznavanje lišajev in plezalne opreme. Nadalje smo iskali oznako za pot na vrh Kuk, dodatno pa smo morali pokazati še poznavanje Kavkne jame in življenja v njej. Do pete točke smo prispeli tako, da smo se mimo CŠODja spustili do kapelice in tam odgovarjali na vprašanja povezana s prvo svetovno vojno in soško fronto. Našteti smo morali tudi nekaj ptic. Še niže po cesti smo našli spomenik med brezama, ki smo ju morali opisati, hkrati pa našteti še značilne slovenske jedi. Nato smo se vrnili na travnik pod domom, na kontrolno točko 7, kjer smo pokazali poznavanje okoliških hribov in krajev. Spomniti pa smo se morali tudi poimenovanja lokostrelske opreme. Ob zidu pod domom Kavka smo nato odkrivali zeliščni vrt in rastline v njem. Zadnja kontrolna točka zunaj je bil znak za električno napetost. Tam smo morali napisati, katere okoliške živali poznamo, ter 6 krajev, skozi katere smo se peljali od OŠ Benedikt do Kavke. Svoje odgovore smo nato odnesli v modro sobo.

Po večerji je bil družabni večer z uradno razglasitvijo rezultatov orientacijskega tekmovanja. Nato so sledile predstavitve po sobah (kanje, čuki, šoje, vrabčki, lastovke, sove). Vsaka soba je morala pripraviti predstavitev sobe, ter modno kreacijo. Sledila je zabava.

Prvi šolski dan

četrtek, 5. 9. 2019, 15:21, objavil Suzana Zelko

V ponedeljek se je spet začela šola. Učenci so se ob 8.20 zbrali pred šolo, kjer so jih pričakali razredniki, gospod ravnatelj ter učitelji, ki jih poučujejo.

Na našo šolo pa je letos vstopilo tudi 33 prvošolcev. Na ta dan jih je poleg gospoda ravnatelja pozdravil tudi gospod župan.

Dogajanja na prvi šolski dan si lahko ogledate v fotogaleriji.

Šola v naravi - Kavka (3. dan)

sreda, 4. 9. 2019, 21:50, objavil Igor Koser

Danes nas je ponovno pričakalo prekrasno jutro. Odpravili smo se na 10 km pohod po grebenu Kolovrata, kjer smo obiskali muzej na prostem. Med potjo smo občudovali Padsko nižino in griče v Benečiji na eni strani, ter Sočo s Tolminom na drugi. Med potjo smo občudovali še prekrasno vasico Topolovo, hrib Matajur (1650 m), Kuk (1243 m), Krn (2244 m) in se naužili zelene barve, kamorkoli je segel pogled. Pot, ki smo jo prehodili, se imenuje Pot miru, opominja pa nas na soško fronto. Ob povratku nas je že pričakalo kosilo. Po kosilu in počitku so sledile dejavnosti po skupinah. Ogled Kavkne jame s Krivopeto, plezanje, ter raziskovanje ob potoku Perivnik, kjer smo s preučevanjem vodnih živalic spoznavali vodne razmere. Po bolognese večerji smo se ponovno zbrali na igrišču, kjer smo se pomerili v raznih športnih igrah. Tekme so bile zelo napete in navijanje goreče! Nato malo glasbe, plesa, klepeta … in ob 22h v postelje!

Šola v naravi - Kavka (2. dan)

torek, 3. 9. 2019, 21:05, objavil Igor Koser

Prebudili smo se v krasno jutro in ob zajtrku občudovali pogled na okoliške hribe in vasice. V daljavi smo videli Italijo (Udine), pa tudi hrvaško morje. Nato je sledilo izobraževanje na temo prve pomoči. Zato brez skrbi, vsi smo živi in zdravi, na slikah so prikazani le naši poskusi imobilizacije udov in oživljanja. Popoldanske aktivnosti so bile enake včerajšnjemu delu v skupinah A, B, C – le da so se te zamenjale. Po okusni večerji smo se odpravili na igrišče, kjer smo izvajali razne zanimive, družabne, športne igre. Ob koncu večera smo se pomerili med dvema ognjema po oddelkih. Strasti so se razvnele ... in zmagali so? ... Boste izvedeli naslednji dan.

Šola v naravi - Kavka (1. dan)

ponedeljek, 2. 9. 2019, 21:50, objavil Igor Koser

Učenci 8. a in b razreda z razrednikoma Igorjem Koserjem, Darjo Stražišnik in učiteljem športne vzgoje Andrejem Šalamunom smo varno in srečno prispeli na Livške Ravne, v CŠOD Kavka. Pričakalo nas je okusno kosilo – pohano :) Po kosilu in počitku smo se udeležili že prvega dela v skupinah. Skupina A je raziskovala potok Perivnik. Zaradi dežja se je večji del pouka odvil kar v zeleni učilnici. Skupina B se je podala na kratek sprehod in si ogledala bližnjo Kavkno jamo. Skupina C se je preizkusila v plezanju. Najprej so se nekateri preizkusili v plezanju zunaj, ker pa nas je pregnal dež, smo nadaljevali z balvanskim plezanjem v domu. Po večerji smo se odpravili na večerni sprehod na Kuk in se tako iz 1045 m povzpeli preko 1200 m. Tuširanje. Spanje.

Šola v naravi - Kavka

ponedeljek, 2. 9. 2019, 13:38, objavil Igor Koser

Obveščamo vas, da so učenci 8. razredov varno prispeli v šolo v naravi na Kavko.

NPZ - Informacije za učence in starše

ponedeljek, 2. 9. 2019, 10:33, objavil Aljoša Bradač

Spoštovani starši in učenci!

Republiški izpitni center je objavil Informacije za učence in starše za šolsko leto 2019/2020. MIZŠ je za našo šolo kot 3. predmet na NPZ določilo biologijo.