DOGAJANJE V CŠOD KAVKA

objavljeno: 7. sep. 2015 13:22 avtor: Igor Koser   [ posodobil 13. sep. 2015 08:39 Osnovna šola Benedikt ]
1. DAN
Pozdravljeni iz Doma Kavka. Za osmošolci ter učiteljema Barbaro in Igorjem je prvi dan šole v naravi. Pot je potekala brez zapletov, le huda lakota nekaterih posameznikov nas je prisilila na sendvič "pavzo" v Lukovici. Okrog 13.00 smo prispeli v dom, po slastnem kosilu smo si z vodnikom Matjažem ogledali Kavkno jamo. Po večerji smo odšli na nočni pohod na Kuk, od koder smo z nadmorske višine 1243 m občudovali prekrasen pogled na Jadransko morje ter okoliške vrhove (Krn, Kanin, Kobariški Stol ...) in dolino Soče.
Nekaj utrinkov s prvega dne si lahko ogledate tukaj.

2.DAN

Kot se za prave "vojake" spodobi, smo prečudovito jutro pričeli s "FIS KULTURO". Po zajtrku smo se odpravili na pohod v beneško vasico Topolovo. Prehodili smo dobrih 8 km poti in premagali okrog 500 m višinske razlike. Med potjo smo občudovali različne skulpture, ki nas spominjajo na vojne in povojne čase. Po kosilu smo raziskovali potok Perivnik. Zvečer pa smo se udarili v tekmi "med dvema ognjema" z Osnovno šolo Prebold. Rezultat??? Prijateljskih 1:1.
Tukaj si oglejte utrinke z drugega dne.

3. DAN

Pa da vam predstavimo današnji dan:

7.00 bujenje
7.30 jutranja telovadba
8.00 zajtrk
9.00 do 13.00 spoznavanje zdravilnih rastlin in tečaj prve pomoči
13.15 kosilo

Opa, tega pa ni bilo v urniku: OBISK RAVNATELJA(BOŽIČKA, KI NAM JE PRINESEL SLADKARIJE)

HVALA BOŽIČEK, pa še kdaj. Se priporočamo.

15.00 do 17.00 športno plezanje
18.00 večerja
19.00 do 21.00 družabni večer z zabavnimi igrami. Na koncu pa smo še prepevali beneške pesmi.
22.00 Nočni mir (prosimo te usliši nas :-))

Pa še to, hrana je pa ful dobra, tako da bomo vsi prišli nazaj verjetno malce zapolnjeni.

4. DAN
Zjutraj: lahkoten tek.

Dopoldan: prehodili smo del "Poti miru". Ogledali smo si strelske jarke iz 1. sv. vojne.

Popoldan: transformirali smo se v "Robin Hoode". Nekateri so bili tako natančni, da so prebodli jabolko na glavi žrtve.

Zvečer: sobe se predstavijo s kulturno-umetniškim programom.

Pozno zvečer: zaključna zabava.

5. DAN

Vsega lepega je enkrat konec, pravi znana fraza. Namesto jutranje telovadbe je bilo na sporedu "pakiranje" kovčkov. Sledilo je slovo od prijaznega osebja doma Kavke in od OŠ Prebold. Stkala so se nova prijateljstva, morebiti tudi kaj več, a to naj ostane skrivnost.

Pot nas je vodila v dolino. Sprehodili smo se do prekrasne reke Soče, občudovali njeno lepoto, njeno bistrost in nič čudnega ni, da je tako prevzela že našega velikega pesnika Simona Gregorčiča(v Kobaridu smo se fotografirali ob njegovem kipu).

Glavna destinacija zadnjega dne je bil muzej 1. sv. vojne v Kobaridu. Predvsem fantje so bili navdušeni nad razstavnimi eksponati orožja.

Nato smo si privoščili tradicionalno kraško jed. Ne boste verjeli, tudi tukaj je otrokom všeč "Pizza".
Tako, samo še kratek sprehod po Kobaridu in "Via Benedikt".

V pozni popoldanski uri so se "KAVKE" vrnile v svoja gnezda, kjer so se jih njihovi domači pošteno razveselili, saj smo se vsi zdravi vrnili nazaj.

Žal pa v Kavki nismo bili v polni zasedbi. "Maja, pogrešali smo te"!!!!!!!!!

ZAHVALA

Prijetne šole v naravi je konec. Za vsemi nami je prijetnih 5 dni. Za prekrasno izkušnjo pa še nekaj besed zahvale tistim, ki so k temu pripomogli:

• zahvala krasnemu osebju doma Kavke(Zoranu, Moniki, Matjažu, Jaki, Matejki, Borutu, Mariji, Maksu,
  • zahvala učiteljicama OŠ Prebold(Bojani in Darji) za prijetno družbo,
  • hvala učencem Oš Prebold, ki so bili našim učencem prava "klapa",
  • hvala našim učencem, ki so bili zelo pridni. Lepo je slišati pohvalne besede na račun naših otrok tudi od drugih. Za vedenje so bili pohvaljeni od vodje doma Kavka g. Zorana, od kustosinje v muzeju ter nazadnje še od natakarice v piceriji. Res je lepo biti razrednik tako pridnim otrokom. "Deca moja ", ponosen sem na vas.
  • Hvala ravnatelju, g. Milanu Gabrovcu, ki nas je prišel obiskat.
  • Zahvala kolegici Barbari Wehrle, ki mi ji bila v veliko pomoč pri "obvladovanju" naših pridnih osmošolcev.
  • Zahvala še učitelju Smiljanu Bačaniju, ki je prispeval levji delež pri pripravi na šolo v naravi.
  • Zahvala še vsem učiteljem Oš Benedikt, ki ste naju ob najini odsotnosti nadomeščali.