Aktualno‎ > ‎

Obvestila

REZULTATI NPZ ZA ŠESTOŠOLCE

objavljeno: 21. maj 2018 12:40 avtor: Romana Slana

SPOŠTOVANI STARŠI IN SKRBNIKI.  V torek, 5. junija 2018, bodo znani rezultati NPZ za šestošolce. Z njimi lahko pregledate ovrednotene pisne izdelke doma prek spletnega portala http://npz.ric.si. Za to potrebujete učenčevo šifro in številko EMŠO. Če želite uveljavljaviti pravico staršev do vpogleda v ovrednotene pisne naloge NPZ iz MAT, SLO in TJA za učence 6. razreda v šoli, je to mogoče po predhodni najavi  od 14. do 15. ure. Najavo sporočite pisno po učencu, ki jo naj odda pomočnici ravnatelja.

REZULTATI NPZ ZA DEVETOŠOLCE

objavljeno: 21. maj 2018 12:35 avtor: Romana Slana   [ posodobljeno 21. maj 2018 12:36 ]

SPOŠTOVANI STARŠI IN SKRBNIKI.  V torek, 29. maja 2018, bodo znani rezultati NPZ za devetošolce. Z njimi lahko pregledate ovrednotene pisne izdelke doma prek spletnega portala http://npz.ric.si. Za to potrebujete učenčevo šifro in številko EMŠO. Če želite uveljavljaviti pravico staršev do vpogleda v ovrednotene pisne naloge NPZ iz MAT, SLO in GUM za učence 9. razreda v šoli, je to mogoče po predhodni najavi  od 14. do 15. ure. Najavo sporočite pisno po učencu, ki jo naj odda pomočnici ravnatelja.

VARNOSTNA OLIMPIJADA - UVRSTITEV V VELIKI FINALE

objavljeno: 21. maj 2018 12:16 avtor: Romana Slana

V četrtek,10. maja 2018, je potekalo v OŠ Pesnica 2. predtekmovanje 13. otroške varnostne olimpijade. Med seboj se je pomerilo 19 ekip četrtošolcev iz 13. osnovnih šol iz območja PP Šentilj in PP Lenart.

Najboljše 4 ekipe 2. predtekmovanja, ki so se uvrstile v veliki finale, so:

1. OŠ Benedikt

2. OŠ Jarenina

3. Rudolfa Maistra Šentilj – 4.B

4. Sveta Trojica

Čestitamo našim četrtošolcem in jim želimo, da uspešno pokažejo, kaj znajo, tudi v finalu.

Go-Car-Go

objavljeno: 17. maj 2018 05:54 avtor: Osnovna šola Benedikt

V torek, 15. 5. 2918, se je na Šolskem centru Ptuj odvijalo tekmovanje GO-CAR-GO. To je tekmovanje v izdelavi avtomobilčkov, ki jih po svojih idejah in zamislih izdelajo učenci 7., 8. in 9. razredov. Na spodnji povezavi in v foto galeriji so fotografije iz našega druženja.

Fotografije

GASILSKI KROŽEK

objavljeno: 14. maj 2018 11:06 avtor: Romana Slana   [ posodobljeno 14. maj 2018 11:07 ]

Spoštovani starši in skrbniki!

PGD Benedikt  bo v sodelovanju z OŠ Benedikt organiziral uro gasilskega krožka v sredo, 16.5.2018, ob 13.00 na šolskem igrišču.

Prikazana bo mokra vaja z vedrovko.

V rokovanju z vedrovko se bodo otroci lahko preizkusili, če bodo to želeli.

Vsi pa dobro vemo, da so takšne vaje mokre, zato prosimo, da imajo učenci zraven rezervna oblačila.

Uro krožka  bodo vodili gasilci.

V upanju, da se vidimo, vas PGD Benedikt pozdravlja z gasilskim pozdravom

NA POMOČ!

PREKINITEV DOBAVE ELEKTRIČNE ENERGIJE IN ODPOVED KU-KUC PREDSTAVE

objavljeno: 10. maj 2018 11:52 avtor: Romana Slana   [ posodobljeno 10. maj 2018 11:56 ]

Obveščamo vas, da bo v ponedeljek, 10.5.2018,  od 8.30 do 11.30 ure v OŠ Benedikt z vrtcem prekinjena dobava električne energije. Zato odpade predvidena predstava KU-KUC gledališkega abonmaja za učence od 1. do 5. razreda.

GOVORILNE URE

objavljeno: 10. maj 2018 11:46 avtor: Romana Slana

Spoštovani!  V torek, 15. 5. 2018, bodo ob 17. uri govorilne ure za vse oddelke šole. Roditeljski sestanek, ki je bil načrtovan v Letnem delovnem načrtu OŠ Benedikt, smo namreč izvedli v mesecu aprilu. Veselimo se srečanja z vami.

Strokovni delavci OŠ Benedikt

Benjamin Gungl osvojil srebro iz matematike!!!

objavljeno: 8. maj 2018 12:29 avtor: Igor Koser

S ponosom sporočamo uradne rezultate državnega tekmovanja iz matematike, kjer je barve naše šole zastopal Benjamin Gungl, učenec 8. a razreda.

Benjamin je namreč osvojil srebrno priznanje s kar malce grenkim priokusom, saj mu je le točka in pol zmanjkala do zlatega priznanja.

Benjamin, iskrene čestikte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Drugo leto pa gremo po zlato.

Zapisal:
Igor Koser, mentor.

Pohod na Špičasti vrh

objavljeno: 6. maj 2018 04:24 avtor: Valerija Pernat   [ posodobljeno 8. maj 2018 00:25 ]

Osvojen Å¡e en vrh mladih planincev

V soboto, 5. 5. 2018, je bil pred nami še zadnji planinski pohod v tem šolskem letu. Kljub dežju in nevihti dan pred odhodom, smo se zjutraj optimistično podali na našo pot. Že ob odhodu je vse kazalo, da nam bo vreme naklonjeno. In res nam je bilo.

V bližini vasice Socka smo šli čez potok Hudinjo dokaj strmo v hrib do jase Strnadovega travnika. Tam nas je pričakal meglen pas, ki smo ob vzponu proti vrhu Kislice hitro pustili za seboj. Ko smo dosegli vrh Kislice smo s hojo naprej po zkem grebenu prišli še do Špičastega vrha, kjer nas je sonce nagradilo z lepim razgledom na Celje z okolico ter okoliško hribovje. Na razgledniku je bila tudi vpisna knjiga in žig.

Pot je bila nekoliko zahtevnejša ne samo zaradi strmin, temveč tudi zaradi predhodnega dežja, vendar smo jo uspeli premagati brez večjih težav. Ponosni smo bili na našega najmlajšega planinca, štiriletnega Luko Levačiča, ki je sam (brez pomoči) premagal vrh, visok 994 m.

Z lepimi spomini in prijetno utrujeni smo se vrnili nazaj domov. Več utrinkov najdete tukaj.

Valerija Miklič, mentorica planinskega krožka

Go-Car-Go

objavljeno: 26. apr. 2018 05:51 avtor: Osnovna šola Benedikt   [ posodobljeno 26. apr. 2018 05:54 ]

15. maja bo na Šolskem centru na Ptuju tekmovanje iz GO CAR GO.  Na tekmovanje se pridno pripravljajo tudi naši učenci: Žak Šaruga, Benjamin Gungl, Matic Perko, Rok Kocbek, Rok Anželj, Timotej Gungelj in Alen Holc.
Učenci so sami razvili idejo in načrt za izdelavo avtomobilčka. Letos bo naš avtomobilček v obliki traktorja, samo izdelavo pa si lahko ogledate na spodnjem videju.